ВИМІРЮВАННЯ ТА ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ В ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-52-132-139Ключові слова:
якість, технічні навчальні заклади, показники якості та вимірюванняАнотація
Важливе питання стає якість у сфері освіти. Показники та вимірювання якості освіти забезпечують важливу підтримку для визначення кількох аспектів у навчальних центрах. Відсутність якісних знань та культури, брак робочого процесу та оцінки є основними перешкодами для вдосконалення в технічних навчальних закладах. Більш того, більш глибокі дослідження та дослідження користуються великим попитом. Через нагальну потребу в якісному застосуванні в технічних навчальних закладах; ці установи не відповідають перспективам якості внаслідок відсутності стратегічного планування, чіткого механізму відбору функцій керівництва. Крім того, існує брак структури управління. Метою даного дослідження є вивчення поточної позиції технічних навчальних закладів у великому районі Тріполі з травня по листопад 2017 р. З точки зору показників якості та вимірювань, а також впровадження системи якості в цих установах. Дослідження базується на зборі та аналізі даних, наданих кафедрою технічної та професійної освіти. Ця робота була проведена для встановлення та впровадження системи якості у навчально-технічних навчальних закладах. Робота вимагала проведення досліджень галузі досліджень для таких установ, щоб визначити основні аспекти підвищення якості відділів технічної освіти щодо затверджених вимірювань та показників. Ця робота також є наріжним каменем для майбутнього планування впровадження системи якості в установах технічної освіти.
Завантаження
Посилання
Vlašić S, Vale S, Puhar D K, Quality management in education, Interdisciplinary Management Research, vol. 5, pages 565-573, 2009.
Aldarbesti H, Saxena J P, Management Information System for Education, IOSR Journal of Research & Method in Education (IOSR-JRME), Volume 4, Issue 1 Ver. IV (Feb. 2014), PP 36-44.
HaseenaV A, Mohammed A P, Aspects of Quality in Education for the Improvement of Educational Scenario, journal of Education and Practice, Vol.6, No.4, 2015.
El-Morsy A, Shafeek H, Alshehri A, Gutub S A, Implementation of Quality Management System by Utilizing ISO 9001:2008 Model in the Emerging Faculty.
Measuring Quality and Performance in Higher Education Maureen Tam Published online: 18 Aug 2010.
Rowleya J, Measuring Quality in Higher Education, Quality in Higher Education Vol. 2, No. 3, 1996.
Ulewicz R, System Approach TO Assure Quality OF Education at the Faculty of Management of Czestochowa University of Technology, Polish Journal of Management Studies, Vol. 8, 2013.
Ehlers U D, Quality Literacy — Competencies for Quality Development in Education and e-Learning. Educational Technology& Society, 10 (2), 96-108, 2007.
Ćwiek J M, The quality management system in education - implementation and certification, Journal of Achievements in materials and Manufacturing Engineering Volume 37 Issue 2. December 2009.
Instructions and indicators guide, national centre for quality and accreditation, 2016.