ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • І.П. Мігус ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
  • Л.І. Паращенко ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
  • С.М. Лаптєв ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-63-169-177

Ключові слова:

кадрове забезпечення, дистанційне навчання, заклад вищої освіти

Анотація

Стаття присвячена розробці інноваційного підходу до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти. У статті запропоновано авторське поняття «кадрове забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти», під яким пропонується розуміти сукупність заходів щодо організації та контролю за відповідністю науково-педагогічних працівників ЗВО вимогам чинного законодавства до такої діяльності. Встановлено мету та основні завдання кадрового забезпечення дистанційного навчання у ЗВО, а також функції, які воно повинно виконувати. З’ясовано, що реалізація кадрового забезпечення дистанційного навчання у ЗВО має ґрунтуватись на таких принципах: обов’язковості; оцінюваності; транспарентності; постійності; комплексності; системності; індивідуальності; автономності. Так, основною метою дослідження є розробка інноваційного підходу до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Для реалізації інноваційного підходу необхідно: закладам ЗВО – організувати підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, які там працюють; науково-педагогічним працівникам – внести необхідну інформацію до електронного  «профілю педагогічного працівника ЗВО»; державним органам управління вищою освітою – врахувати інформацію, наведену в електронному профілі при акредитації. Відповідно до чинного законодавства, запропоновано алгоритм набуття науково-педагогічними працівниками ЗВО спеціальних знань і сформованих компетентностей щодо використання засобів педагогічного впливу, інструментів організації дистанційного навчання, досвіду використання та створення цифрових засобів навчання шляхом підвищення кваліфікації. Запропоновані зміни до використання інтернет-технологій для верифікації інформації у електронному профілі науково-педагогічного працівника сприятимуть більш прозорому процесу їх підвищення кваліфікації для підготовки ЗВО до проходження кваліфікації.

Завантаження

Біографії авторів

І.П. Мігус, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

д.е.н., професор, проректор з наукової роботи

Л.І. Паращенко, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

д.н.держ.упр., професор, професор кафедри управлінських технологій

С.М. Лаптєв, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

к.е.н., професор, ректор

Посилання

Про освіту : Закон України URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text

Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF#Text

Про вищу освіту : Закон України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text

Mihus I. The main areas of the blockchain technology using in educational management. Economics, Finance and Management Review, 2020. №(4), 84–88. https://doi.org/10.36690/2674-5208-2020-4-84

Mihus, I. Use of scientific profiles to present the results of scientific research of universities. Economics, Finance and Management Review, 2020. №(3), рр. 89–94. https://doi.org/10.36690/2674-5208-2020-3-89

Mihus I. The role of scientific profiles of university professors in ensuring academic integrity. International Conference on Academic Integrity in Public Administration and Educational Institutions, Estonia, may. 2020. URL : https://conf.scnchub.com/index.php/APAEI/APAEI/paper/view/19.

Downloads

Опубліковано

2021-10-24

Як цитувати

Мігус, І., Паращенко, Л., & Лаптєв, С. (2021). ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вчені записки Університету «КРОК», (3(63), 169–177. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-63-169-177

Номер

Розділ

Розділ 9. Інноваційна діяльність