ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ТА DIGITAL-СТРАТЕГІЇ. ПРИНЦИПИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ

Автор(и)

  • І.В. Дьячук ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-106-113

Ключові слова:

інтернет-маркетинг, digital–стратегія, конверсія, лід, таргетинг, КРІ, omni-channel – підхід

Анотація

Демократизація суспільного життя та вплив процесів глобалізації на конкурентне бізнес-середовище вимагають сучасного розуміння та використання нових підходів до задоволення потреб споживачів як основної місії маркетингу. Усі підприємства протягом тривалого періоду часу вживали різноманітних заходів для просування своїх товарів та послуг. Грамотне просування товарів і послуг підприємства може забезпечити їх стабільне положення на ринку, фінансову стабільність і конкурентоспроможність у сучасному бізнес-середовищі. Проте сьогоднішні реалії змінили форму просування товарів і послуг, яка була загальновизнаною, недостатньо відтворюють факти економічної ефективності та економічного зростання суб’єктів господарювання, а, навпаки, свідчать про необхідність зміни парадигми розвитку економіки. сучасні засоби просування товарів і послуг. У зв’язку з цим сучасне розуміння потреб споживачів дозволяє трактувати маркетинг з позицій цифрових технологій, які спрямовані не на суспільство загалом і на кожну особу зокрема, а на природу їх єдності як рушійної сили задоволення потреб споживачів. потреб кожного через форми та засоби цифрового маркетингу. Метою статті є вивчення актуальних трендів просування товарів та послуг в Інтернет середовищі, порівняння традиційного та Інтернет-маркетингу, розробка принципів побудови ефективних digital-стратегій та розроблення рекомендацій щодо грамотного просування товарів та послуг в мережі Інтернет. У статті визначено особливості інтернет-маркетингу та його відмінності від традиційного маркетингу. Сучасні інформаційні технології створюють потенційні ефекти при застосуванні в маркетинговій діяльності. Наочність, швидкість повідомлень, а також надійність створюють абсолютно нові можливості для отримання та поширення інформації. Автором запропоновано етапи побудови ефективної цифрової стратегії та основні показники, за якими будується стратегія, а саме трафік за місяць, розподіл трафіку за каналами, бюджети, витрачені на канали, конверсія тощо. Доведено, що ефективність просування товарів і послуг суб'єктів господарювання сприяє задоволенню потреб споживачів, відповідно, прийняттю грамотних управлінських рішень під час формування маркетингового плану.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

І.В. Дьячук, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

к.е.н., доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки

Посилання

Barden, P. (2013), Decoded: The science behind why we buy. New York: Wiley.

Digital 2020 Global Digital Overview (January 2020) v01. URL : slideshare.net.

Kozhusko O., Khaminich S., Alieksieieva S. Information system protection as a factor in maintaining the leading positions in the enterprise development / Proceedings of the 3rd International Conference on Social, Economic, and Academic Leadership (ICSEAL 2019), Series: Advances in Social Science, Education and Humanities Research, pр. 428–432. DOI: https://doi.org/10.2991/ icseal-20.08.2021 URL: https://www.atlantis-press.com/ proceedings/icseal-19/articles.

Спенсер C., Єнж Е., Фікшин Р., Стрикчіола Д. SEO – мистецтво розкрутки сайтів : монографія. Санкт-Петербург: БХВ, 2016. 239 с.

Круг С. Як зробити сайт зручним: монографія. СанктПетербург: Пітер, 2014. 147 с.

Кураков А., Райцин М. Ефективне просування сайтів: монографія. Москва: Саміздат, 2011. 102 с.

Маршалл П., Тодд Б. Контекстна реклама, що працює. Біблія Google AdWords: монографія. Москва : Манн, 2015. 357 с.

Печалов О. 24 Помилки при просуванні в Інтернеті. 2019. URL: https://webpromoexperts.net/blog/23-osibkipri-prodvizenii-v-internete.

Портер М. Міжнародна конкуренція: монографія. Москва: Альпіна Паблішер, 2016. 128 с.

Якісне створення рекламних кампаній в Google Adwords. URL: https://support.google.com/google-ads/answer/3455 481?co=DWORDS.IsAWNCustomer%3Dfalse&hl=uk.

За рік карантину кількість українських користувачів у соцімережах зросла на 7 млн. та становить 60% населення. Available at: GlobalLogic https://ua.interfax.com.ua/news/telecom/730770.html.

Downloads

Опубліковано

2021-12-23

Як цитувати

Дьячук, І. (2021). ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ТА DIGITAL-СТРАТЕГІЇ. ПРИНЦИПИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ. Вчені записки Університету «КРОК», (4(64), 106–113. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-106-113

Номер

Розділ

Розділ 6. Менеджмент та маркетинг