МОДЕЛЬ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ WEB-КОНТЕНТОМ
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-62-82-91Ключові слова:
Інтернет-маркетинг, традиційні маркетингові інструменти, контент-маркетинг, контент-стратегія, прогрес контент-маркетингу, управління контентом веб-сайту, модель контент-маркетингуАнотація
Сучасний етап розвитку інтернет-економіки зумовив зростання потреб в інформації, яка відіграє роль виробничого фактора та стратегічного ресурсу. Активно упроваджуються нові форми інформаційного обслуговування користувачів інтернет-ресурсів з наданням їм документованої інформації, підготованої відповідно до потреб цих користувачів. Ринок інформаційних продуктів і послуг утворюється як сукупність економічних, правових, організаційних і програмних відносин з продажу і купівлі інформаційних продуктів та послуг, які складаються між їхніми постачальниками і споживачами. Способи поширення інформаційних продуктів та інформаційних послуг можуть будуватися як на засадах вільного отримання, так і на комерційних засадах. Мета цієї статті - розвинути розуміння контент-маркетингу як сучасного інструменту Інтернет-маркетингу, а також забезпечити український бізнес моделлю контент-маркетингу для ефективного управління контентом веб-сайтів. У цьому дослідженні використано якісний збір даних із напівструктурованими інтерв’ю, опитування, методи спостереження, кількісні та якісні методи аналізу змісту регіональних компаній В2В, порівняльний аналіз. Були визначені такі основні етапи процесу контент-маркетингу як: попередній пошук та аналіз, створення контенту веб-сайту, просування, розповсюдження та оцінка прогресу контент-маркетингу. Стратегічні рішення та діяльність на кожному етапі процесу показали, як контент компанії, як на сайті, так і поза ним, може бути використаний як інструмент для встановлення взаємозв’язку між брендом та цільовою аудиторією та підвищення впізнаваності бренду в Інтернеті. Було виявлено, що завдання контент-маркетингу полягають у спілкуванні з аудиторією, розповсюдженні інформації, зміцненні довіри та взаємозв’язку з аудиторією та завоюванні лояльності користувачів веб-сайтів. Це дослідження запропонувало кілька корисних уявлень про те, як контент веб-сайтів, соціальні медіа та різні методи оптимізації працюють разом у взаємодії з цільовою аудиторією та стимулюванні трафіку та продажів.
Завантаження
Посилання
39 Factors: Website Credibility Checklist. (2017, May 9). Retrieved from: https://conversionxl.com/blog/website-credibility-checklist-factors.
B2B Content Marketing 2018: Benchmarks, Budgets, and Trends – North America (2018), retrieved from: http://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2017/09/2018_B2B_Research_FINAL.pdf.
B2B Content Marketing: 2017 Benchmarks, Budgets, and Trends – North America. (2017), retrieved from: http://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2016/09/2017_B2B_Research_FINAL.pdf
B2B Small Business Content Marketing: 2015 Benchmarks, Budgets and Trends – North America (2015), retrieved from: https://www.slideshare.net/CMI/b2b-small-business-content-marketing-2015-benchmarks-budgets-and-trends-north-america.
B2C Content Marketing 2016: Benchmarks, Budgets, and Trends – North America (2016), retrieved from: http://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2015/10/2016_B2C_Research_Final.pdf.
Benchmarking report «Content marketing in B2B: state and trends 2016». (2016). Retrieved from: https://b2b-ray.mautic.net/asset/239:km-2016-otcet-v-2016pdf. (in Russ.).
Content Marketing Tools: The Ultimate List. Retrieved from Curate Blog: http://www.curata.com/blog/content-marketing-tools-ultimate-list.
Crestodina, A. (2021), Content Promotion Strategies: 50 Ways to Drive Traffic To Your Next Article Content, retrieved from: https://www.orbitmedia.com/blog/content-promotion-strategy.
Dunn, K. (2015), Globalization and the Consumer: What the Marketer Needs to Know. Retrieved from The Neumann Business Review / The Journal of the Division of Business & Information: http://www.neumann.edu/about/publications/NeumannBusinessReview/journal/Review2015/Dunn.pdf.
Gevelber L. Micro-Moments Now: Why 'near me' intent is a 'near you' opportunity (2017, August). Retrieved from Think With Google: https://www.thinkwithgoogle.com/consumer-insights/local-search-mobile-search-micro-moments
How Loading Time Affects Your Bottom Line. (2011) Retrieved from Kissmetrics Blog: https://blog.kissmetrics.com/loading-time/?wide=1
Illashenko S. M. (2011). Contemporary Trends of Internet Technologies in Marketing. Marketing and Management Innovations, 4(2), 64-74 p.
Jeffs M. (2018, January 8), OK Google, Siri, Alexa, Cortana; Can you tell me some stats on voice search? Retrieved from: https://www.branded3.com/blog/google-voice-search-stats-growth-trends
Patel N. (2014, January 20), 7 Smart Ways to Combine Content Marketing with SEO for More Qualified Search Traffic. Retrieved from: // https://www.quicksprout.com/2014/01/20/7-smart-ways-to-combine-content-marketing-with-seo-for-more-qualified-search-traffic.
Patel N. 3 Psychographic Gems You MUST Find Out About Your Customers. Retrieved from: https://www.crazyegg.com/blog/3-psychographic-gems
Stanford Guidelines for Web Credibility. (2002). Retrieved from Stanford Web Credibility Research: http://credibility.stanford.edu/guidelines/index.html.
Survey: 5 Ukrainian Advertising Agencies about Content Marketing. (2015, February 26), Retrieved from: https://blog.aweb.ua/kak-reshitsya-na-kontent-marekting-5-reklamnyx-agentstv-ukrainy-o-kontent-prodvizhenii-proektov/.
The Experiential Marketing Content Benchmarking Report; How brands and consumers use events as content generators. (2016). Retrieved from: http://www.eventmarketer.com/wp-content/uploads/2016/05/2016EventTrackExecSummary.pdf.
What is the difference between data and content? (2016, January 6). Retrieved from Intelligent Data Group: https://www.intelligentdatagroup.co.uk/difference-data-content.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.