МОДЕЛЬ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ WEB-КОНТЕНТОМ

Автор(и)

  • І.В. Дьячук ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-62-82-91

Ключові слова:

Інтернет-маркетинг, традиційні маркетингові інструменти, контент-маркетинг, контент-стратегія, прогрес контент-маркетингу, управління контентом веб-сайту, модель контент-маркетингу

Анотація

Сучасний етап розвитку інтернет-економіки зумовив зростання потреб в інформації, яка відіграє роль виробничого фактора та стратегічного ресурсу. Активно упроваджуються нові форми інформаційного обслуговування користувачів інтернет-ресурсів з наданням їм документованої інформації, підготованої відповідно до потреб цих користувачів. Ринок інформаційних продуктів і послуг утворюється як сукупність економічних, правових, організаційних і програмних відносин з продажу і купівлі інформаційних продуктів та послуг, які складаються між їхніми постачальниками і споживачами. Способи поширення інформаційних продуктів та інформаційних послуг можуть будуватися як на засадах вільного отримання, так і на комерційних засадах. Мета цієї статті - розвинути розуміння контент-маркетингу як сучасного інструменту Інтернет-маркетингу, а також забезпечити український бізнес моделлю контент-маркетингу для ефективного управління контентом веб-сайтів. У цьому дослідженні використано якісний збір даних із напівструктурованими інтерв’ю, опитування, методи спостереження, кількісні та якісні методи аналізу змісту регіональних компаній В2В, порівняльний аналіз. Були визначені такі основні етапи процесу контент-маркетингу як: попередній пошук та аналіз, створення контенту веб-сайту, просування, розповсюдження та оцінка прогресу контент-маркетингу. Стратегічні рішення та діяльність на кожному етапі процесу показали, як контент компанії, як на сайті, так і поза ним, може бути використаний як інструмент для встановлення взаємозв’язку між брендом та цільовою аудиторією та підвищення впізнаваності бренду в Інтернеті. Було виявлено, що завдання контент-маркетингу полягають у спілкуванні з аудиторією, розповсюдженні інформації, зміцненні довіри та взаємозв’язку з аудиторією та завоюванні лояльності користувачів веб-сайтів. Це дослідження запропонувало кілька корисних уявлень про те, як контент веб-сайтів, соціальні медіа та різні методи оптимізації працюють разом у взаємодії з цільовою аудиторією та стимулюванні трафіку та продажів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

І.В. Дьячук, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

к.е.н., доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки

Посилання

39 Factors: Website Credibility Checklist. (2017, May 9). Retrieved from: https://conversionxl.com/blog/website-credibility-checklist-factors.

B2B Content Marketing 2018: Benchmarks, Budgets, and Trends – North America (2018), retrieved from: http://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2017/09/2018_B2B_Research_FINAL.pdf.

B2B Content Marketing: 2017 Benchmarks, Budgets, and Trends – North America. (2017), retrieved from: http://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2016/09/2017_B2B_Research_FINAL.pdf

B2B Small Business Content Marketing: 2015 Benchmarks, Budgets and Trends – North America (2015), retrieved from: https://www.slideshare.net/CMI/b2b-small-business-content-marketing-2015-benchmarks-budgets-and-trends-north-america.

B2C Content Marketing 2016: Benchmarks, Budgets, and Trends – North America (2016), retrieved from: http://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2015/10/2016_B2C_Research_Final.pdf.

Benchmarking report «Content marketing in B2B: state and trends 2016». (2016). Retrieved from: https://b2b-ray.mautic.net/asset/239:km-2016-otcet-v-2016pdf. (in Russ.).

Content Marketing Tools: The Ultimate List. Retrieved from Curate Blog: http://www.curata.com/blog/content-marketing-tools-ultimate-list.

Crestodina, A. (2021), Content Promotion Strategies: 50 Ways to Drive Traffic To Your Next Article Content, retrieved from: https://www.orbitmedia.com/blog/content-promotion-strategy.

Dunn, K. (2015), Globalization and the Consumer: What the Marketer Needs to Know. Retrieved from The Neumann Business Review / The Journal of the Division of Business & Information: http://www.neumann.edu/about/publications/NeumannBusinessReview/journal/Review2015/Dunn.pdf.

Gevelber L. Micro-Moments Now: Why 'near me' intent is a 'near you' opportunity (2017, August). Retrieved from Think With Google: https://www.thinkwithgoogle.com/consumer-insights/local-search-mobile-search-micro-moments

How Loading Time Affects Your Bottom Line. (2011) Retrieved from Kissmetrics Blog: https://blog.kissmetrics.com/loading-time/?wide=1

Illashenko S. M. (2011). Contemporary Trends of Internet Technologies in Marketing. Marketing and Management Innovations, 4(2), 64-74 p.

Jeffs M. (2018, January 8), OK Google, Siri, Alexa, Cortana; Can you tell me some stats on voice search? Retrieved from: https://www.branded3.com/blog/google-voice-search-stats-growth-trends

Patel N. (2014, January 20), 7 Smart Ways to Combine Content Marketing with SEO for More Qualified Search Traffic. Retrieved from: // https://www.quicksprout.com/2014/01/20/7-smart-ways-to-combine-content-marketing-with-seo-for-more-qualified-search-traffic.

Patel N. 3 Psychographic Gems You MUST Find Out About Your Customers. Retrieved from: https://www.crazyegg.com/blog/3-psychographic-gems

Stanford Guidelines for Web Credibility. (2002). Retrieved from Stanford Web Credibility Research: http://credibility.stanford.edu/guidelines/index.html.

Survey: 5 Ukrainian Advertising Agencies about Content Marketing. (2015, February 26), Retrieved from: https://blog.aweb.ua/kak-reshitsya-na-kontent-marekting-5-reklamnyx-agentstv-ukrainy-o-kontent-prodvizhenii-proektov/.

The Experiential Marketing Content Benchmarking Report; How brands and consumers use events as content generators. (2016). Retrieved from: http://www.eventmarketer.com/wp-content/uploads/2016/05/2016EventTrackExecSummary.pdf.

What is the difference between data and content? (2016, January 6). Retrieved from Intelligent Data Group: https://www.intelligentdatagroup.co.uk/difference-data-content.

Downloads

Опубліковано

2021-06-13

Як цитувати

Дьячук, І. (2021). МОДЕЛЬ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ WEB-КОНТЕНТОМ. Вчені записки Університету «КРОК», (2 (62), 82–91. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-62-82-91

Номер

Розділ

Розділ 6. Менеджмент та маркетинг