Шлях змін або історія реорганізації однієї компанії
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-50-96-114Ключові слова:
шлях до змін, інновації, досвід втілення реформ, філософія в економіці, практичні поради для бізнесу та кампаній, поради у керуванні та розбудові кампаній, шляхи подолання кризиАнотація
В цій статті автор говорить про те, що останнім часом причиною всіх проблем та неприємностей називають світову кризу. Однак, на глибоке переконання автора статті, криза – це лише наслідок більш глибоких причин. Велика кількість аналітиків в різних галузях намагалися дати пояснення причин виникнення кризи і знайти шляхи виходу з неї. Тобто відповідали на два одвічні запитання: «Хто винен?» і «Що робити?». Було названо величезну кількість об'єктивних і суб'єктивних факторів, що вплинули на виникнення кризи. Знайдено безліч сил, на які покладено відповідальність. Але за всім цим не була названа головна причина: це сама людина, її світогляд, її реалізація свого права вибору, тобто як вона сприймає себе, навколишній світ. Що є для неї головним, цінним, чому вона приділяє свою увагу. Звичайно, можна сказати, що це філософські категорії, і вони не є основними в економіці, виробництві. Але ж організація, держава, народ – це сукупність конкретних людей, кожен з яких фактично кожну хвилину робить вибір. Яку передачу дивитися, які продукти вживати, на що витрачати свій час, гроші, як і ким працювати тощо. Саме від людини залежить, в який бік буде спрямована її увага, а сукупність схожих виборів породжує тенденцію і напрям руху. Тому на питання «Хто винен?» можна відповісти, що кожен з нас несе відповідальність за ту ситуацію в світі, в якій ми знаходимося, отже й відповідь на питання «Що робити?» полягає в тому, що необхідно міняти в першу чергу себе. Звичайно, сказати «треба змінювати себе» – дуже легко, а що міняти, як побачити, які погляди або вчинки призводять до негативних наслідків, що виникають в житті людини? Відповісти на ці питання неможливо в одну мить. Відповіді на них у кожної людини свої, і пошук їх – це шлях довжиною в життя. Але, якщо ми хочемо жити краще, ніж зараз, треба починати йти. Треба зробити перший крок, адже, як стверджує східна мудрість – дорога в тисячу кроків починається з першого кроку. У цій статті автор розповідає як свого часу її команда зробила ці перші кроки: «Наша робота стосувалася змін у нас самих у площині професійної діяльності, а саме володінням і експлуатацією бізнес-центрів. Можливо, наш досвід буде корисний і цікавий іншим компаніям».
Завантаження
Посилання
Аналіз ринків офісної нерухомості. Електронний ресурс. Режим доступу: http://www.marketing.net.ua/view_subsects.php?num=56
Рогач О. Cвітова фінансова криза: хронологія розгортання та реакції урядів країн. – Рогач О. І. – Вісник Київського національного університету імені тараса Шевченка – 2009. – №37 – с. 35-39.
Гараедаги Дж. Системное мышление. Как управлять хаосом и сложными процессами. Платформа для моделирования архитектуры бизнеса. – Минск: Гревцов Букс, 2010. – 480 с.
Акофф Р. Искусство решения проблем. - М.: Мир, 1982. – 224 с.
Акофф Р., Эмери Ф. О целеустремлённых системах. – Перевод с английского: Г. Б. Рубальский, под редакцией И. А. Ушакова. –М., 1974. // Електронний ресурс. Режим доступу: URL: https://gtmarket.ru/library/basis/7083.
Фитц-енц Як. Рентабельность инвестиций в персонал. Измерение экономической ценности персонала. – М.: Вершина, 2006. – 320 стр.
Фишер С., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика. Пер. с англ. изд. – М.: Дело ЛТД, 1995. – 864 с.
Каплан Р., Нортон Д. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию. – Москва: ЗАО «Олимп-Пресс», 2003. – 214 с.
Форд Г. Моя жизнь. Мои достижения. – М.: АСТ, 2016. – 352 с.
Святе Письмо Старого та Нового Завіту. Видавництво отців Василіан «Місіонер», 2005.