Маркетинг на ринку освітніх послуг
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-49-169-179Ключові слова:
маркетинг, навчальний заклад, освіта, освітні послуги, платні освітні послуги, загальноосвітній навчальний закладАнотація
У статті розкрито сутність та особливості маркетингу на ринку освітніх послуг, охарактеризовано зміст та цілі маркетингових стратегій як необхідної складової управління навчальними закладами
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Downloads
Опубліковано
2018-11-01
Як цитувати
Гончарова, О. Г. (2018). Маркетинг на ринку освітніх послуг. Вчені записки Університету «КРОК», (49), 169–179. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-49-169-179
Номер
Розділ
Розділ 5 Менеджмент і маркетинг