КОМУНІКАТИВНІ НАВИЧКИ КОУЧ-МЕНЕДЖЕРА

Автор(и)

  • Лариса Данилевич Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, м. Умань https://orcid.org/0000-0002-2321-4285

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2025-78-491-496

Ключові слова:

коуч-менеджер, коуч-менеджмент, коучинг, комунікативні навички, стиль спілкування в коуч-менеджменті, стилі ділового спілкування

Анотація

У статті висвітлюються провідні комунікативні навички коуч-менеджера, які необхідні для успішної роботи. До них відносяться: чітке розуміння своїх здібностей та можливостей, вміння не домінувати у спілкуванні,  вміння чітко формулювати проблеми, вміння відокремлювати факти від вражень, добре знання сильних і слабких сторін своїх співробітників, навички критичного мислення, обов'язкове планування коуч-сесій та інші.

Також описані стилі комунікації у різних виробничих ситуаціях в комерційній організації. Детально описаний зміст питань, які рекомендовано використовувати при постановці трудової задачі, при здійсненні підтримки підлеглих, при делегуванні повноважень, при наданні критичного зворотнього зв'язку.  

Описані ефективні та неефективні питання коуч-менеджера.  Зазначено, що ефективні питання є головним інструментом для керівника, який хоче розкрити потенціал своїх співробітників, стимулюють процес мислення, що дозволяє привести співробітника до нових ідей, знайти вихід та  можливості, підвищити їхню мотивацію.

Також висвітлюються дії коуч-менеджера стосовно компетентних, некомпетентних, мотивованих і демотивованих підлеглих працівників. Описані питання менеджера в тому випадку, коли підлеглий робить помилку в роботі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Лариса Данилевич, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, м. Умань

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, м. Умань

Посилання

Авраменко, О., Яковенко, Л., & Шийка, В. (2015). Ділове спілкування. Івано-Франківськ.

Сингаївська, І. В., & Архипчук, І. В. (2022). Особливості дослідження взаємодії та ділового спілкування в колективі фінансової служби організації. Організаційна психологія. Економічна психологія, 3-4(27), 142–148. - DOI https://doi.org/10.31108/2.2022.3.27.14

Atkinson, Marilyn (2013). The Path to Change. Transformational Metaphors. Vancouver.

Barker, Alan (2019). How to Improve Your Communication Skills: How to Build Trust, Be Heard and Communicate With Confidence. London.

Borg, James (2016). Sociability: Discover the Secrets of Effective Conversation. London.

Downey, Mуles (2003). Еffective coaching. Boston.

Frandsen, Finn (2016). Organizational Crisis Communication: A Multi-Voice Approach. Copenhagen.

Petton, B, Stone, D., & Heen, S. (2010) Difficult Conversations. How to Discuss What Matters Most. New York.

Solomon, Muriel (2002) . Dealing with Difficult People: How to Handle Ten Types of Problem People Without Losing Your Sanity. New York

Starr, Julie (2016). A complete guide to the methods, principles and skills of personal coaching. London.

Stone, Douglas (2014). Thanks for the Feedback. New York.

Switzler, E., Gregory, E., & Patterson K. (2011). Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes are High, Third Edition. New York.

Whitmore, John (2002). High Performance Coaching. London.

Downloads

Опубліковано

2025-06-30

Як цитувати

Данилевич, Л. (2025). КОМУНІКАТИВНІ НАВИЧКИ КОУЧ-МЕНЕДЖЕРА. Вчені записки Університету «КРОК», (2(78), 491–496. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2025-78-491-496

Номер

Розділ

Розділ 3. Психологія