КОМУНІКАТИВНІ НАВИЧКИ КОУЧ-МЕНЕДЖЕРА
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2025-78-491-496Ключові слова:
коуч-менеджер, коуч-менеджмент, коучинг, комунікативні навички, стиль спілкування в коуч-менеджменті, стилі ділового спілкуванняАнотація
У статті висвітлюються провідні комунікативні навички коуч-менеджера, які необхідні для успішної роботи. До них відносяться: чітке розуміння своїх здібностей та можливостей, вміння не домінувати у спілкуванні, вміння чітко формулювати проблеми, вміння відокремлювати факти від вражень, добре знання сильних і слабких сторін своїх співробітників, навички критичного мислення, обов'язкове планування коуч-сесій та інші.
Також описані стилі комунікації у різних виробничих ситуаціях в комерційній організації. Детально описаний зміст питань, які рекомендовано використовувати при постановці трудової задачі, при здійсненні підтримки підлеглих, при делегуванні повноважень, при наданні критичного зворотнього зв'язку.
Описані ефективні та неефективні питання коуч-менеджера. Зазначено, що ефективні питання є головним інструментом для керівника, який хоче розкрити потенціал своїх співробітників, стимулюють процес мислення, що дозволяє привести співробітника до нових ідей, знайти вихід та можливості, підвищити їхню мотивацію.
Також висвітлюються дії коуч-менеджера стосовно компетентних, некомпетентних, мотивованих і демотивованих підлеглих працівників. Описані питання менеджера в тому випадку, коли підлеглий робить помилку в роботі.
Завантаження
Посилання
Авраменко, О., Яковенко, Л., & Шийка, В. (2015). Ділове спілкування. Івано-Франківськ.
Сингаївська, І. В., & Архипчук, І. В. (2022). Особливості дослідження взаємодії та ділового спілкування в колективі фінансової служби організації. Організаційна психологія. Економічна психологія, 3-4(27), 142–148. - DOI https://doi.org/10.31108/2.2022.3.27.14
Atkinson, Marilyn (2013). The Path to Change. Transformational Metaphors. Vancouver.
Barker, Alan (2019). How to Improve Your Communication Skills: How to Build Trust, Be Heard and Communicate With Confidence. London.
Borg, James (2016). Sociability: Discover the Secrets of Effective Conversation. London.
Downey, Mуles (2003). Еffective coaching. Boston.
Frandsen, Finn (2016). Organizational Crisis Communication: A Multi-Voice Approach. Copenhagen.
Petton, B, Stone, D., & Heen, S. (2010) Difficult Conversations. How to Discuss What Matters Most. New York.
Solomon, Muriel (2002) . Dealing with Difficult People: How to Handle Ten Types of Problem People Without Losing Your Sanity. New York
Starr, Julie (2016). A complete guide to the methods, principles and skills of personal coaching. London.
Stone, Douglas (2014). Thanks for the Feedback. New York.
Switzler, E., Gregory, E., & Patterson K. (2011). Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes are High, Third Edition. New York.
Whitmore, John (2002). High Performance Coaching. London.

Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.