Сучасні тенденції розвитку репутаційного менеджменту та комунікаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-50-18-33Ключові слова:
управління репутацією, управління брендом, інструменти репутаційного менеджменту, репутація і соціальні медіа, приклади репутаційного менеджменту, репутація теорія і практика, стратегії створення репутаціїАнотація
У цій статті автор говорить про управління репутацією. Адже репутація – це нематеріальний, але від цього не менш важливий актив як окремої людини, так і цілої організації. У сучасному світі цим явищем можна впевнено керувати, хоча далеко не всі компанії вміють правильно діяти задля підтримки гарної репутації. На сьогодні для цього існують інструменти репутаційного менеджменту – довгострокової стратегії для створення, контролю і підтримки бажаного сприйняття організації. Саме поняття репутація має досить широкий сенс. Здебільшого його визначають як громадську думку (про кого-небудь, про переваги чи недоліки товарів, компаній та т. ін.). Репутація, як суспільне явище, функціонально пов'язана з таким поняттям, як довіра, отже, людині (організації) з гарною репутацією довіряють, оскільки за цим стоїть громадська думка. Відповідно, погана репутація може звести до мінімуму взаємодію її носія з суспільством. Виходить, гарна репутація може відкрити вам будь-які двері, а погана навпаки, стати тавром і серйозною перешкодою на шляху розвитку та повноцінного функціонування. Важливо зазначити, що особиста репутація працівника, представника компанії для репутаційного менеджменту має майже таке ж важливе значення як і репутація самої компанії в цілому. Тож, значущість проблеми керування репутацією як для компанії, організації, товаровиробника чи просто індивіда - важко переоцінити. У статті автор говорить про те, що управління репутацією - це спроба впливати на те, що і як люди думають про бренд, компанію чи особу. На сьогодні саме це вміння стає просто необхідним, враховуючи те, що швидкість поширення інформації настільки велика, а вплив соціальних медіа настільки сильний, компанії, які ігнорують роботу з репутацією, рано чи пізно відчувають не лише моральні, а ще й матеріальні збитки. У цій статті до розгляду запропоновано декілька прикладів репутаційного менеджменту та детально показано можливості правильної репутаційної поведінки.
Завантаження
Посилання
Barnett, M. et al. (2006). Corporate Reputation: The Definitional Landscape, in: Corporate Reputation Review, 1/2006
Bernadette Jiwa, A Love Story, How to Matter to Your Customers, 2014
Belch, G. E., & Belch, M. A. (2012). Advertising and promotion: An integrated marketing communications perspective (9th ed.). New York, NY: McGraw-Hill Irwin.
Burkhardt, R. (2007). Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
David Meerman Scott, The New Rules of Marketing and PR: 6th Edition, How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly, 2017
Fombrun, C. (1996). Reputation. Realizing Value from the Corporate Image
Greco, M.; Branca, A. M.; Morena, G. (2010). An Experimental Study of the Reputation Mechanism in a Business Game, Simulation & Gaming, SAGE. Full text.
Giovinco, Steven W. "Image Reputation Management: What It Is, And Why You Should Care". Medium.com. Medium. Retrieved 9 May 2015.
Habisch, A; Jonker, J.; Wagner, M; Schmidpeter, R. (2005). Corporate Social Responsibility Across Europe. Springer.
Hall, R. 1992. The Strategic Analysis of Intangible Resources. Strateg. Manage. J. 13(2) 135
Jazaieri, H., Logli Allison, M., Campos, B., Young, R. C., & Keltner, D. (2018). Content, structure, and dynamics of personal reputation: The role of trust and status potential within social networks. Group Processes & Intergroup Relations.
John Tozzi (April 30, 2008). "Do Reputation Management Services Work?". Bloomberg Businessweek. Bloomberg L.P. Retrieved August 3, 2012.
Kliatchko, J.G., "Towards a New Definition of Integrated Marketing Communications (IMC)," International Journal of Advertising, Vol 24, No. 1, 2005, pp. 8-9
Klewes, Joachim & Wreschniok, Robert (2010). Reputation Capital: Building and Maintaining Trust in the 21st Century.
Kotler, P., Burton, S., Deans, K., Brown, L., Armstrong, G. (2013). Designing a customer-driven marketing strategy. Marketing 9th ed (pp 10). NSW, Australia: Pearson Australia.
Lieb, Rebecca (July 10, 2012). "How Your Content Strategy Is Critical For Reputation Management". MarketingLand. Retrieved June 12, 2012.
"MT Masterclass - Reputation management". Management Today. May 1, 2007.
Schultz, D. and Kitchen, P., "Integrated Marketing Communications in US Advertising Agencies: An Exploratory Study," Journal of Adaertising Research, Vol. 37, no, 5, 1997, pp.7-17
S. Jai, Shankar (June 1, 1999). "Reputation is everything". New Straits Times (Malaysia).
Spencer, Stephan (September 12, 2007). "DIY reputation management". CNET. CBS Interactive. Retrieved August 3, 2012.
Weigelt, K., and C. Camerer (1988). "Reputation and corporate strategy: A review of recent theory and applications." Strategic Management Journal 9: 443-454.