Маркетинг на ринку освітніх послуг

Автор(и)

  • О. Г. Гончарова Університет економіки та права "КРОК"

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-49-169-179

Ключові слова:

маркетинг, навчальний заклад, освіта, освітні послуги, платні освітні послуги, загальноосвітній навчальний заклад

Анотація

У статті розкрито сутність та особливості маркетингу на ринку освітніх послуг, охарактеризовано зміст та цілі маркетингових стратегій як необхідної складової управління навчальними закладами

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Г. Гончарова, Університет економіки та права "КРОК"

здобувач ступеня магістр, спеціальність «Менеджмент»

Downloads

Опубліковано

2018-11-01

Як цитувати

Гончарова, О. Г. (2018). Маркетинг на ринку освітніх послуг. Вчені записки Університету «КРОК», (49), 169–179. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-49-169-179

Номер

Розділ

Розділ 5 Менеджмент і маркетинг