РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ ЗМІ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2019-56-117-122Ключові слова:
реклама, бренд, комунікація, реклама у засобах масової комунікації, соціальні мережі, попит, просуванняАнотація
Покращення інформаційних технологій змінює кожен бізнес та компанії. Маркетинг в соціальних мережах - це процес підвищення обізнаності, залучення трафіку, клієнтів і перспективи використання соціальних мереж. Наразі соціальні мережі є для маркетингу ефективною платформою для реклами . Таким чином, сайти соціальних мереж надають ідеальну платформу для прямого спілкування між організаціями та клієнтами. Маркетингова діяльність у соціальних мережах повина слідувати новим правилам і принципам, і кожен бізнес повинна чітко визначати, чи підходить їм така діяльність в соціальних мережах чи ні. Спілкування через Інтернет є більш конкретним, з ефективною інтерактивної стратегією серед його користувачів. За останній час інтернет-реклама прийняла нові форми, які мають більше переваг в порівнянні з традиційними засобами масової інформації, такими як друковані ЗМІ, телебачення і радіо. Маркетингові комунікації стають точними, особистими, цікавими, інтерактивними і соціальними. У різних соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, LinkedIn, Telegarm і т. д., застосовуються різні стратегії спілкування, вони не тільки створюють ефект для користувачів, але і змушують їх взаємодіяти зі створеною маркетинговою статистикою. Люди прив'язуються до спілкування з брендами в соціальних мережах, ніж звичайні банери і спливаюча реклама. Дослідження показало, що на ефективність маркетингу в соціальних мережах сильно впливають якість повідомлень /контенту, участь компанії та її зв'язок з іншими маркетинговими платформами. Крім того, необхідний комплексний і детальний аналіз стратегії, щоб точно виміряти віддачу від інвестицій в маркетинг в соціальних мережах. Дослідження також показує, що покоління Міленіалів може бути основним користувачем соціальних мереж, але вони не є основною цільовою аудиторією в соціальних мережах.
Завантаження
Посилання
Форман Д., Лойд Д.. Маркетингові послуги. Інтернет-покупки та поведінка покупців студентів коледжу. Маркетинг послуг, 2018, №27, С. 123–138.
Bart van der Kooi. Social Media Landscape update URL : https://www.socialmediamodellen.nl/2018/07/social-media-landscape-update-2018/.
Rust, R. Moorman, C. and Bhalla, G., Rethinking Marketing, URL : https://hbr.org/2010/01/rethinking-marketing.
Dumenco, S. Metrics mess: Five sad truths about measurement right now. URL: https://adage.com/article/digital/metrics-mess-sad-truths-online-measurement/149055.
Кеннді Д. Жорсткий SMM : Вичавити з соцмереж максимум : навчальний посібник. Москва : «Альпіна Паблішер», 2017. 302 с.
Халилов Д. Маркетинг в соціальних мережах : навчальний посібник. Москва, 2013. 210 с.
Грищенко О. Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. ек. наук. 2013. 22 с.
Монастирський Г. Л. Social media marketing як інструменту просування підприємств − надавачів транспортних послуг : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. ек. наук, 2018. 22 с.