МАГІЯ СЛОВА ТА КОМУНІКАЦІЙ: РОЛЬ КОПІРАЙТИНГУ І PR-ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2025-79-301-310

Ключові слова:

копірайтинг, PR-технології, маркетингові комунікації бренд, маркетингові стратегії, еvent-маркетинг

Анотація

У статті здійснено детальний аналіз взаємодії копірайтингу та PR-технологій як основних інструментів, що формують маркетингову комунікацію в умовах цифрової ери. Окреслено роль копірайтингу у створенні емоційно насичених, переконливих меседжів, які здатні залучати увагу споживачів та спонукати їх до дії. У той же час, PR виступає як стратегічна платформа, що забезпечує ефективне поширення цих меседжів та формує контекст, у якому вони сприймаються цільовою аудиторією.

Автори статті досліджують синергію між копірайтингом та PR на прикладі успішних кампаній світових брендів, таких як Nike та Dove, а також українських компаній, таких як Rozetka та Monobank. Це дозволяє продемонструвати, як інтеграція цих двох елементів може підвищити ефективність комунікацій, формуючи позитивний імідж бренду та зміцнюючи довіру споживачів.

У статті представлені аналітичні інструменти для оцінювання ефективності комунікацій, а також розглянуті приклади кризового PR, цифрового PR, сторітелінгу та гейміфікації. Автори акцентують увагу на важливості адаптації до локального контексту, оскільки успішні кампанії враховують культурні, соціальні та економічні особливості цільової аудиторії.

Крім того, в статті обговорюються виклики, з якими стикаються бренди в умовах інформаційного перенасичення, і підкреслюється, що інтеграція копірайтингу та PR є необхідною умовою для підтримки конкурентоспроможності на сучасному ринку. Матеріал підкріплено таблицями та конкретними кейсами, що ілюструють ключові висновки та рекомендації.

Таким чином, стаття надає цінні insights для фахівців у сфері маркетингу та комунікацій, пропонуючи стратегічні підходи до ефективного використання копірайтингу та PR у комплексних маркетингових стратегіях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Ірина Мала, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

Старший викладач кафедри маркетингу та поведінкової економіки,  ВНЗ Університет економіки та права «КРОК»,  м. Київ, Україна

Віталій Березюк, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

Доктор філософії (PhD) в галузі економіки,  викладач кафедри маркетингу та поведінкової економіки, ВНЗ Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, Україна 

Посилання

Kotler, P., & Keller, K. L. (2020). Marketing Management: Compiled from Marketing Management, 15th Edition, Macquarie Business School, Pearson. 358рр.

Ogilvy, D. (2007). Ogilvy on Advertising. Retrieved from https://www.academia.edu/34876497/Ogilvy_on_Advertising

McGrath, E. (2016). Strategic PR: Building Brand Value. Wiley.

Blynova N., Kyrylova O. (2018) Copywriting as an activity of online content creation. Communications and Communicative Technologies, (18), 13-21. Retrieved from https://doi.org/10.15421/291802

Petrova I. L., Rogov O. L. (2025) The effectiveness of SEO tools in the implementation of the marketing strategy of the enterprise. Business Inform. No. 2. P. 532-541. DOI https://doi.org/10.32983/2222-4459-2025-2-532-541

Zubchenko V. Garasymenko I. Osypenko N. (2024) Marketing communications in wartime: challenges and directions of influence on purchasing behavior. Proceedings of the II International Scientific and Practical Internet Conference "Sustainable Development: Challenges and Threats in Modern Realities" Economy and Society. No. 60. 250-251.

Sybrina G.S., Fedorenko Yu.A., Khrul O.P. (2021) Definition of copywriting in modern realities. International scientific and practical conference "The European development trends in journalism, PR, media and communication". Wloclawek, Republic of Poland: "Baltija Publishing", 18–22. Retrieved from https://doi.org/10.30525/978-9934-26-042-1-4

Dyachuk I.V., D. I. Tomilko (2024) Development of marketing communication strategy of the enterprise on the Internet. New paradigm of economic education in the context of an innovative model of development of domestic education: collection of scientific papers of the VI International Scientific and Practical Conference - P. 26-3 Retrieved from https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/5234

Nike. (2018). Dream Crazy Campaign. Retrieved from https://www.nike.com

Monobank. (2023). Гейміфікація в банкінгу. Retrieved from https://www.monobank.ua

Nova Poshta. (2023). Кампанії підтримки ЗСУ. Retrieved from https://novaposhta.ua

Mala I. B. (2025), Copywriting for startups: how to create a strong brand through words. Scientific notes of the University "KROK". No. 1(77). P. 361-370. - DOI https://doi.org/10.31732/2663-2209-2025-77-361-370

Bereziuk, V. O. (2021), “Instruments of marketing communications in the internet environment: classification and specifics of use”, Efektyvna ekonomika, vol. 4, available at: DOI: 10.32702/2307-2105-2021.4.202

Tkachuk S. V. (2023) The role and importance of copywriting in marketing. Economy and society. (47), Retrieved from https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-14

Tsapok O.M. (2018) Modern understanding of the concept of copywriting. Cherkasy national University named after B. Khmelnytskyi. Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. No. VI(31), 66-69. Retrieved from https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/04/

Downloads

Опубліковано

2025-09-30

Як цитувати

Мала, І., & Березюк, В. (2025). МАГІЯ СЛОВА ТА КОМУНІКАЦІЙ: РОЛЬ КОПІРАЙТИНГУ І PR-ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ. Вчені записки Університету «КРОК», (3(79), 301–310. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2025-79-301-310

Номер

Розділ

Розділ 2. Управління та адміністрування