СИСТЕМА КОУЧ-НАСТАВНИЦТВА В КОМЕРЦІЙНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2025-78-544-550

Ключові слова:

коучинг, коуч-менеджмент, система коуч-наставництва, розвиток професійних компетенцій методом коучингу

Анотація

У статті описано впровадження в роботу комерційної організації системи коуч-наставництва, яке складається з декількох етапів, а саме: 1) визначення цілей і завдань коуч-наставництва; 2) розробка критеріїв інтеграції менеджера в бізнес-процес; 3) розробка програми; 4) розробка критеріїв оцінки менеджера і наставника; 5) розробка системи мотивації наставників; 6) розробка регламентуючих документів, які супроводжують увесь процес інтеграції менеджера; 7) вибір наставників; 8) організація і проведення PR-заходів у комерційній організації для введення системи коуч-наставництва; 9) навчання та інструктаж наставників, їх мотивування; 10) проведення пілотного пробного проекту; 11) отримання зворотного зв’язку від учасників процесу; 12) аналіз і коригування (в разі необхідності) програми. Висвітлюються також ключові навички фахівця, який може стати коуч-менеджером: планування та управління часом; аналітичне мислення; ведення комерційних переговорів; вибудовування міжособистісного спілкування в організації; встановлення рапорту (специфічного міжособистісного контакту, що включає певну міру довіри або взаєморозуміння з людиною або групою людей); надання зворотного зв’язку; активне слухання; отримання інформації; спостереження за роботою або процесом; фасилітація; встановлення стандартів організаційної поведінки; допомога в навчанні; оцінка результатів роботи і набутих навичок. Описані також методи пошуку менеджера, який здатний займатися коучингом на робочому місці: 1) оцінка персоналу; 2) вибір наставника за результатами корпоративних тренінгів; 3) спеціально змодельовані ділові ігри; 4) аналітичний відбір.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Алла Капацина, ВНЗ "Університет економіки та права "КРОК"

Аспірантка, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», м. Київ, Україна

Посилання

Atkinson, Marilyn (2013). The Path to Change. Transformational Metaphors. Vancouver.

Arobaz, P. (2016). Notes d'un coach d'affaires. London.

Besser-Sigmund, K. (2010). Auto-coaching. La culture de la personnalité des managers. Bonn.

Downey, Mуles (2003) Еffective coaching. Boston.

Grant, Anthony (2020) Coaching décisionnel. Boston.

Cannio S. (2019). Maîtrise du coaching. Meilleures pratiques en coaching d'affaires. Vancouver.

Stack E (2004). Coaching en entreprise. Devenir manager-formateur. Paris.

Starr, Julie (2016). A complete guide to the methods, principles and skills of personal coaching. London.

Stone, Douglas (2014). Thanks for the Feedback. New York.

Whitmore, John (2007) . The Inner Strength of a Leader. Coaching as a Method of Personnel Management. London.

Whitmore, John (2002). High Performance Coaching. London.

Downloads

Опубліковано

2025-06-30

Як цитувати

Капацина, А. (2025). СИСТЕМА КОУЧ-НАСТАВНИЦТВА В КОМЕРЦІЙНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ. Вчені записки Університету «КРОК», (2(78), 544–550. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2025-78-544-550

Номер

Розділ

Розділ 3. Психологія