РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ ЗМІ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ

Ключові слова: реклама, бренд, комунікація, реклама у засобах масової комунікації, соціальні мережі, попит, просування

Анотація

Покращення інформаційних технологій змінює кожен бізнес та компанії. Маркетинг в соціальних мережах - це процес підвищення обізнаності, залучення трафіку, клієнтів і перспективи використання соціальних мереж. Наразі соціальні мережі є для маркетингу ефективною платформою для реклами . Таким чином, сайти соціальних мереж надають ідеальну платформу для прямого спілкування між організаціями та клієнтами. Маркетингова діяльність у соціальних мережах повина слідувати новим правилам і принципам, і кожен бізнес повинна чітко визначати, чи підходить їм така діяльність в соціальних мережах чи ні. Спілкування через Інтернет є більш конкретним, з ефективною інтерактивної стратегією серед його користувачів. За останній час інтернет-реклама прийняла нові форми, які мають більше переваг в порівнянні з традиційними засобами масової інформації, такими як друковані ЗМІ, телебачення і радіо. Маркетингові комунікації стають точними, особистими, цікавими, інтерактивними і соціальними. У різних соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, LinkedIn, Telegarm і т. д., застосовуються різні стратегії спілкування, вони не тільки створюють ефект для користувачів, але і змушують їх взаємодіяти зі створеною маркетинговою статистикою. Люди прив'язуються до спілкування з брендами в соціальних мережах, ніж звичайні банери і спливаюча реклама. Дослідження показало, що на ефективність маркетингу в соціальних мережах сильно впливають якість повідомлень /контенту, участь компанії та її зв'язок з іншими маркетинговими платформами. Крім того, необхідний комплексний і детальний аналіз стратегії, щоб точно виміряти віддачу від інвестицій в маркетинг в соціальних мережах. Дослідження також показує, що покоління Міленіалів може бути основним користувачем соціальних мереж, але вони не є основною цільовою аудиторією в соціальних мережах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

С. П. Мельохін, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

аспірант

В. І. Терехов, ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»

д.е.н., професор, професор кафедри управлінських технологій

Посилання

Форман Д., Лойд Д.. Маркетингові послуги. Інтернет-покупки та поведінка покупців студентів коледжу. Маркетинг послуг, 2018, №27, С. 123–138.

Bart van der Kooi. Social Media Landscape update URL : https://www.socialmediamodellen.nl/2018/07/social-media-landscape-update-2018/.

Rust, R. Moorman, C. and Bhalla, G., Rethinking Marketing, URL : https://hbr.org/2010/01/rethinking-marketing.

Dumenco, S. Metrics mess: Five sad truths about measurement right now. URL: https://adage.com/article/digital/metrics-mess-sad-truths-online-measurement/149055.

Кеннді Д. Жорсткий SMM : Вичавити з соцмереж максимум : навчальний посібник. Москва : «Альпіна Паблішер», 2017. 302 с.

Халилов Д. Маркетинг в соціальних мережах : навчальний посібник. Москва, 2013. 210 с.

Грищенко О. Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. ек. наук. 2013. 22 с.

Монастирський Г. Л. Social media marketing як інструменту просування підприємств − надавачів транспортних послуг : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. ек. наук, 2018. 22 с.

Опубліковано
2019-12-22
Як цитувати
Мельохін, С., & Терехов, В. (2019). РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ ЗМІ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ. Вчені записки Університету «КРОК», (4 (56), 117-122. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2019-56-117-122
Розділ
Розділ 6. Менеджмент та маркетинг