ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СЕКТОРАХ ПОПИТУ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЕНЕРГІЇ

Ключові слова: оцифровування, економіка, енергетика, цифрові технології

Анотація

Сучасна динаміка світових процесів в енергетичному секторі вимагає швидких змін і постійного вдосконалення. У цій статті описується сучасний стан цифрових технологій та оцифрування енергії, як вони впливають на енергетичні системи, що може статися в майбутньому, і що це все це означає для політиків, компаній та споживачів. Цифрові технології та оцифрування впливають на транспорт, будівлі та промисловість: транспорт стає розумнішим і більш зв'язаним, підвищуючи безпеку та ефективність. У автомобільному транспорті зв'язок забезпечує нові послуги з обміну мобільністю. У поєднанні з досягненнями в галузі автоматизації та електрифікації автомобілів, оцифрування може призвести до суттєвого, але невизначеного впливу енергії та викидів. У довгостроковій перспективі використання енергії у автомобільному транспорті може зменшитися приблизно вдвічі та більше, залежно від взаємодії між технологіями, політикою та поведінкою; едиталізація може зменшити загальне використання енергії в житлових та комерційних будівлях. Ці підвищення ефективності є найбільшими при нагріванні та охолодженні, особливо за допомогою використання інтелектуальних термостатів і датчиків. Розумне освітлення дозволяє значно скоротити споживання електроенергії. Проте нові послуги та зручності, що виникають при цифровуванні, а також більш широке використання резервного живлення на холостих пристроях та приладах, можуть компенсувати потенційні заощадження; промисловість довгий час використовує цифрові технології для підвищення безпеки та продуктивності праці. Цивілізація може призвести до подальшої істотної економії енергії за коротких термінів окупності шляхом вдосконалення технологічного контролю на промислових підприємствах та за межами заводу. Тривимірне (3D) друк, машинознавство та покращений зв'язок можуть мати ще більший вплив.
Цифрові технології та енергетика є складною і постійно розвивається темою. Таким чином, ця стаття не є остаточною та вичерпною. Цифрові технології допомагають підвищити безпеку, продуктивність, доступність і стійкість енергетичних систем у всьому світі, але вони також створюють нові ризики для безпеки та конфіденційності. Це призводить до мети цього дослідження.

Біографія автора

Є. А. Бобров, Університет економіки та права «КРОК»

доктор економічних наук, кафедра національної економіки та фінансів

Посилання

Annunziata M. et al. (2016). Powering the Future: Leading the Digital Transformation of the Power Industry. GE.

Abuelsamid S., Alexander D., and Jerram L. (2017). Navigant Research Leaderboard Report: Automated Driving. www.navigantresearch.com/wp-assets/brochures/LB-NGBC-16-Executive-Summary.pdf.

Cotteller M., and Joyce J. (2014). “3D opportunity: Additive manufacturing paths to performance, innovation, and growth”. https://dupress.deloitte.com/dup-us-en/deloitte-review/issue-14/dr14-3d-opportunity.html.

Fulton L., Mason J., and Meroux D. (2017). Three Revolutions in Urban Transportation. Davis, CA. https://steps.ucdavis.edu/wp-content/uploads/2017/05/ITDP-3R-Report-v6.pdf.

Grözinger J., et al. (2017). “Optimising the energy use of technical building systems – unleashing

the power of the EPBD’s Article 8”. Ecofys, www.ecofys.com/files/files/ecofys-2017-optimisingthe-energy-use-of-tbs-final-report.pdf.

Horner N. C., Shehabi A., and Azevedo I. L. (2016). “Known unknowns: Indirect energy effects of information and communication technology.” Environmental Research Letters , 11(10), 103001.

Huang R. (2016). A Multi-Scale Life Cycle Framework for the Net Impact Assessment of Additive Manufacturing in the United States. Northwestern University.

Huang R., et al. (2017). “Cost minimization in metal additive manufacturing using concurrent structure and process optimization”. Proceedings of the ASME 2017 International Design Engineering Technical Conference & Computers and Information in Engineering Conference IDETC2017. http://vdel.me.cmu.edu/publications/2017dac/paper.pdf.

Huang R., et al. (2016). “Energy and emissions saving potential of additive manufacturing: the case of lightweight aircraft components”. http://doi.org/10.1016/j.jclepro.2015.04.109.

Kofod C. (2016). Smart Lighting – New Features Impacting Energy Consumption First Status Report. IEA 4E Solid State Lighting Annex Task 7. http://ssl.iea-4e.org/files/otherfiles/0000/0085/SSL_Annex_Task_7_-_First_Report_-_6_Sept_2016.pdf.

Larson W., and Zhao, W. (2017). “Telework: Urban form, energy consumption, and greenhouse gas implications”. Economic Inquiry, 55(2), 714–735. http://doi.org/10.1111/ecin.12399.

Masanet E., et al. (2017). “Leveraging smart system technologies in national energy data systems: Challenges and opportunities”. Energy and Economic Growth State-of-Knowledge Paper Series; working paper.

Pye S. and Dobbins, A (2015). “Energy poverty and vulnerable consumers in the energy sector across the EU: Analysis of policies and measures”. https://ec.europa.eu/energy/sites/ener/files/documents/INSIGHT_E_Energy%20Poverty%20-%20Main%20Report_FINAL.pdf.

Zimmer J. (2016). The Third Transportation Revolution Lyft’s Vision for the Next Ten Years and Beyond. https://medium.com/@johnzimmer/the-third-transportation-revolution-27860f05fa91.

Zimmer J., and Green, L. (2017). Lyft Climate Impact Goals. https://blog.lyft.com/posts/2017/6/14/lyft-climate-impact-goals.

Key Marketing Trends for 2017. IBM Marketing Cloud. www-01.ibm.com/common/ssi/cgi-bin/ssialias?htmlfid=WRL12345USEN.

Cisco Visual Networking Index: Forecast and Methodology, 2016-2021.

Fortune Global 500 List 2017. http://fortune.com/global500.

Опубліковано
2018-12-21
Як цитувати
Бобров, Є. (2018). ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СЕКТОРАХ ПОПИТУ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЕНЕРГІЇ. Вчені записки Університету «КРОК», ((4) 52), 222-230. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-52-222-230
Розділ
Розділ 9. Інноваційна діяльність