ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ У МАСОВІЙ СВІДОМОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-62-185-189Ключові слова:
позитивний імідж, громадська організація, громадськість, цільова громадськість, психологічні аспекти формування іміджуАнотація
Психологічні категорії, такі як довіра, симпатія, позитивне ставлення, впевненість в опоненті тощо, відіграють важливу роль в укріпленні міжособистісних відносин у рамках різних соціально-поведінкових моделей. У ситуаціях, де соціальні відносини не є комерційними та економічно взаємовигідними (як от у відносинах громадської організації та її прибічників і споживачів результатів її діяльності), одним з пріоритетних є завдання з формування її позитивного (привабливого) іміджу. Вирішення задач з вироблення алгоритму дій з вибудовування позитивного іміджу організації слід починати з розуміння соціально-психологічної природи іміджу та дослідження сучасного стану розробки цієї проблеми у фаховій літературі. Метою статті є дослідження психологічних чинників, що впливають на формування іміджу громадської організації, визначення шляхів покращення алгоритмів її діяльності, спрямованих на посилення якості формування її позитивного іміджу. У статті розглянуто сутність, зміст, мету, значення та основні напрями формування позитивного іміджу громадської організації в свідомості цільової громадськості. Наведено основні етапи формування позитивного іміджу громадської організації у масовій свідомості та проаналізовано деякі психологічні аспекти, що впливають на його формування. Показано, що створення позитивного іміджу громадської організації є процесом, якій з різною інтенсивністю відбувається на всіх етапах її діяльності. Акцентовано увагу на тому, що потреба громадськості у надійному представництві їх інтересів постійно підвищує вимоги до якості процесу і результатів роботи громадської організації. Окреслено в загальних рисах психологічні особливості проблемних моментів формування іміджевої складової громадської організації. Показано, що зростання довіри громадян через підвищення ефективності, доцільності та прозорості діяльності громадської організації є обов’язковою передумовою успішної реалізації поставлених перед нею завдань.
Завантаження
Посилання
Почепцов Г. Г. Паблик Рилейшнз для профессионалов. Москва : «Рефл-бук», Київ : «Ваклер», 2002. 624 с.
Мясищев В. Н. Психология отношений. Избранные психологические труды. 1995. 356 с.
Гурій Б. Б., Горбач І. І. Контент-аналіз висвітлення державної молодіжної політики в періодичних виданнях Львівської області. Молодь в умовах нової соціальної перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (24 травня 2007 р.). Житомир, 2007. С. 140-142.
Карамушка Л. М. Психологія управління. Київ : Міленіум, 2003. 421 с.
Панасюк А. Ю. Формирование имиджа. Стратегии, технологии, психотехніки. Москва : Омега-Л, 2009. 266 с.
Перелигіна Е. Б. Психологія іміджу. Харків : Аспект-пресс, 2012. 223 с.
Obodkova Е. А. “Socio-psychological structure and content of the organization's image”, Ph.D. Thesis, Social Psychology, Moscow State University, 2007. Moscow, Russia.
Петрунько О. В. Образи провідних українських політиків у приватних розмовах громадян. Наукові студії із соціальної та політичної психології. 2005. Випуск 10 (13). С. 238-250.
Петрунько О. В., Фролов П. Д. Можливості сукупного тексту з точки зору прогнозування результатів голосування. Інформаційний вплив: теорія і практика прогнозування. 2011. С. 168-201.
Ромат Є. В. Реклама. Харків: Студцентр, 2000. 480 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.