ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ (MIS) ДЛЯ АДМІНІСТРАЦІЇ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ ІНСТИТУТІВ В ЛІВІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2019-53-110-115

Ключові слова:

управління, інформаційна сиситема управління, MIS, технічні інтистути, заклади вищої освіти

Анотація

Інформаційні ресурси є одним з найважливіших елементів ресурсного потенціалу підприємства, а інформація виступає ключовим елементом управління підприємством, конкретизує потреби управління ефективністю бізнесу. Управління підприємством – це управління чотирма протилежностями: клієнти, персонал, фінанси і бізнеспроцеси, які є рушійною силою будь-якого розвитку, в тому числі й розвитку бізнесу. Модель управління персоналом, яка відповідає стратегії і цілям бізнесу, також включає чотири компоненти – структурований належним чином функціонал (організаційна структура підприємства, посадові інструкції тощо), системи управління персоналом (підбір, розвиток, мотивація і кар’єрне зростання), компетентності, які потрібні для здійснення діяльності, та соціальна (корпоративна) культура. Інформаційна система управління персоналом (людськими ресурсами) як складова системи управління підприємством у цілому забезпечує автоматизацію управління персоналом підприємства на трьох рівнях: автоматизація розрахунку зарплати, автоматизація кадрового обліку та автоматизація управління трудовими ресурсами. Ці рівні відповідають етапам інформатизації управління персоналом і відображають її хронологічний порядок. За результатами досліджень світового ринку інформаційних технологій сучасні інтегровані системи управління персоналом містять шість основних функціональних блоків: інформаційного самообслужування, управління процесом навчання, управління процесом найму, обліку праці, обліку кадрових операцій, управління ефективністю і талантами. Впровадження систем управління інформацією (MIS) для управління вищими технічними інститутами в Лівії. Інформаційна система управління є важливим аспектом, який допоможе Технічним інститутам Лівії підвищити якість управління освітою. Метою даного дослідження є аналіз та впровадження інформаційно-управлінської системи (ІСУ) у вищих навчальних закладах з метою інтеграції різних видів діяльності з різних відомств. Знайти це важко керувати інформацією в ньому через велику кількість студентів і інститутів у Лівії. Підхід логічної рамки (LFA) включає комплексний пакет інструментів для аналізу та вирішення проблем планування, а також для розробки та управління їхніми рішеннями шляхом моніторингу та оцінки ефективності цього проекту. Інформація з різних джерел була зібрана та проаналізована з використанням суб'єктивного підходу. Тому в оцінці буде виявлено фактор ризику виконання проекту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Е. Е. Джалал, Університет «КРОК»

аспірант кафедри бізнес-адміністрування та управління проектами

Посилання

Malloch, M. (2013). Crime, Critique and Utopian Alternatives. Crime, Critique and Utopia, 21-43. doi:10.1057/9781137009807_2.

Margarian, A. (2013). A Constructive Critique of the Endogenous Development Approach in the European Support of Rural Areas. Growth and Change, 44(1), 1-29. doi:10.1111/grow.12000.

Ophoff, J. (2013). Towards a Method for Mobile Learning Design. Issues in Informing Science and Information Technology, 10, 501 - 523. doi:10.28945/1825.

Pezlar, I. (2017). Algorithmic Theories of Problems. A Constructive and a Non-Constructive Approach. Logic and Logical Philosophy. doi:10.12775/llp.2017.010

Rhema, A., & Miliszewska, I. (2014). Analysis of Student Attitudes towards E-learning: The Case of Engineering Students in Libya. Issues in Informing Science and Information Technology, 11, 169-190. doi:10.28945/1987.

Downloads

Опубліковано

2019-04-29

Як цитувати

Джалал, Е. Е. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ (MIS) ДЛЯ АДМІНІСТРАЦІЇ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ ІНСТИТУТІВ В ЛІВІЇ. Вчені записки Університету «КРОК», (1 (53), 110–115. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2019-53-110-115

Номер

Розділ

Розділ 6. Менеджмент та адміністрування