Сучасні тенденції розвитку маркетингових досліджень та доцільність їх використання
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-129-136Ключові слова:
маркетинг, ринкові дослідження, сучасні методи дослідження, економіка, ІТ, SEO, інтернет-маркетингАнотація
У цій статті описано та систематизовані нові технології організації та проведення маркетингових досліджень; проаналізовано типові технологічні засоби пошуку, збору, нагромадження та класифікації маркетингової інформації, оброблення отриманих даних; досліджено вплив використання сучасних методів дослідження на імідж компанії.
Завантаження
Посилання
Біловодська О. А. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. – К. : Знання, 2010. – 332 с.
Гаркавенко С. С. Маркетинг : підручник: [бібліографія] / С. С. Гаркавенко – К. : Лібра, 2008. – 580 с.
Корецький А. І. Пріоритети інноваційного розвитку економіки України: наукометричний аспект : [монографія] / А. І. Корецький. — К. : ТОВ «ДКС центр», 2017. — 160 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс / Ф. Котлер. – М. : Вильямс, 2015. – 496 с.
Манн І. Г. Mаркетинг на 100% / М. : Мегаплан, 2014. – 203 с.
Негапетьянц Н. А. Международный маркетинг : учебное пособие. – М. : Инфра, 2012.
Пінчук Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу : навч. посіб. / [Н. С. Пінчук, Г. П. Галузинський, Н. С. Орленко]. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : КНЕУ, 2003. – 460 с.
Старостіна А. О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: підручник. – К. : ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012. – 480 с.
Успенський І. В. Інтернет-маркетинг / І. В. Успенський. – СПб СПГУЭиФ, 2003. – 484 с.
Шевченко Д. А. Реклама. Маркетинг. PR : навч. посіб. / Д. А. Шевченко. – 3-є видво., – М. : РГГУ, 2014. – 648 с.