MCDONALD’S – РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС, ЯКОГО НЕ ВИСТАЧАЄ У НІГЕРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-65-25-33Ключові слова:
McDonalds, бізнес ресторанів швидкого харчування, позиціонування на ринку, конкуренти, цільові клієнтиАнотація
Стан ресторанів швидкого обслуговування в Нігерії дуже поганий, і це призвело до зростання потреби в ефективному запуску цього стартапу в головних містах Нігерії. Для клієнтів закладів швидкого харчування мотивацією купівлі є швидке обслуговування, смак, різноманітність страв, здорове харчування та зручність. Це дуже рідко можна зустріти у Нігерії, і інвестори можуть перетворити цю проблему на можливість отримати інвестиційний прибуток через франчайзинг. Оскільки все більше нігерійців займаються дуже складною та вимогливою роботою, це значно впливає на їх режим харчування. Замість трьох прийомів їжі на день ці люди їдять двічі на день. Метою цієї статті є визначення свідомості клієнтів нігерійських ресторанів, потенційних клієнтів, аналіз і розуміння бізнес-моделей конкурентів, а також визначення франчайзингу як точки входу. Для розуміння поведінки клієнтів ресторанів та їх купівельних звичок в Нігерії було проведено опитування окремих представників нігерійського населення щодо переваг фаст-фуду з акцентом на людей, які живуть у популярних міських районах Нігерії, яке після було узагальнено для представлення всього населення. Сприйняття фаст-фуду респондентами полягає в тому, що це сервіс швидкого вживання їжі, який деякі з них не вважають шкідливим для здоров’я, навіть якщо вони не відчувають надмірну залежність від нього. Це суперечить більшості висновків досліджень у європейських та азіатських країнах, отже, пропонує різну динаміку поведінки споживачів у Нігерії. Критеріями для аналізу є демографічні показники, поведінка, мотивація купівлі та купівельна здатність. Це створює засоби для визначення побажань клієнтів і ціннісних пропозицій, які знадобляться інвесторам для досягнення задоволеності клієнтів. Таким чином, організація McDonald’s у Нігерії може створити постійних клієнтів у Нігерії.
Завантаження
Посилання
Association of Fast Food and Confectioners of Nigerian (AFFCON), an umbrella body of Quick Service Restaurants (QSR), 2016.
Beck Todd (2005), “Want loyal customers? Don’t stop at satisfaction”, Customer Relationship Management, №23 (8), February, pp. 1-36.
Business Strategy Hub (2022), retrieved from : https://bstrategyhub.com/mcdonalds-swot-analysis/.
Domino's Pizza (2019), Annual Report (Form 10-K) sec.gov. U.S. Securities and Exchange Commission.
Dowling, P. J. and Welch, D. (2005), International Human Resource Management: Managing People in the Multinational Context. 4th Ed.
Eidelson, J. (2020), McDonald’s Accused of Firing Worker Who Sued Over Covid-19 Claims. Bloomberg.
FORGET THE BRICs: Citi's Willem Buiter Presents The 11 "3G" Countries That Will Win The Future". Business Insider. 22 February 2011.
Franchise Overview: McDonald’s (2022), Retrieved from : https://www.entrepreneur.com/franchises/mcdonalds/282570.
Malacoff, J. (2020), The Healthiest Things You Can Order from the McDonald’s Menu, According to Nutritionists. Shape.
Lucas, A. (2020, April 30). McDonald’s earnings fall 17% as coronavirus leads to restaurant closures, plunging sales. CNBC
Magazine, BrandZ (July 1, 2020). "BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands". BrandZ.
McDonald's Corporation (2019), Annual Report. The Annual Letter to Stakeholders.
SWOT Analysis Template (2021) “Copyright SWOT Analysis Template”. Retrieved from : https://www.swotanalysistemplate.com/swot-analysis-of-kfc/
The Economic Development of Nigeria from 1914 to 2014. CASADE (2020), Archived from the original on 19 June 2020.
The world's 30 largest employers will surprise you. www.msn.com. (2019).
The World's Largest Employers (2019), World Atlas.
World Bank Summary Trade Statistics “Nigeria Data” (2020).
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.