Шлях змін або історія реорганізації однієї компанії

Автор(и)

  • О. Г. Сіукаєва Бізнес Школа КРОК

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-50-96-114

Ключові слова:

шлях до змін, інновації, досвід втілення реформ, філософія в економіці, практичні поради для бізнесу та кампаній, поради у керуванні та розбудові кампаній, шляхи подолання кризи

Анотація

В цій статті автор говорить про те, що останнім часом причиною всіх проблем та неприємностей називають світову кризу. Однак, на глибоке переконання автора статті, криза – це лише наслідок більш глибоких причин. Велика кількість аналітиків в різних галузях намагалися дати пояснення причин виникнення кризи і знайти шляхи виходу з неї. Тобто відповідали на два одвічні запитання: «Хто винен?» і «Що робити?». Було названо величезну кількість об'єктивних і суб'єктивних факторів, що вплинули на виникнення кризи. Знайдено безліч сил, на які покладено відповідальність. Але за всім цим не була названа головна причина: це сама людина, її світогляд, її реалізація свого права вибору, тобто як вона сприймає себе, навколишній світ. Що є для неї головним, цінним, чому вона приділяє свою увагу. Звичайно, можна сказати, що це філософські категорії, і вони не є основними в економіці, виробництві. Але ж організація, держава, народ – це сукупність конкретних людей, кожен з яких фактично кожну хвилину робить вибір. Яку передачу дивитися, які продукти вживати, на що витрачати свій час, гроші, як і ким працювати тощо. Саме від людини залежить, в який бік буде спрямована її увага, а сукупність схожих виборів породжує тенденцію і напрям руху. Тому на питання «Хто винен?» можна відповісти, що кожен з нас несе відповідальність за ту ситуацію в світі, в якій ми знаходимося, отже й відповідь на питання «Що робити?» полягає в тому, що необхідно міняти в першу чергу себе. Звичайно, сказати «треба змінювати себе» – дуже легко, а що міняти, як побачити, які погляди або вчинки призводять до негативних наслідків, що виникають в житті людини? Відповісти на ці питання неможливо в одну мить. Відповіді на них у кожної людини свої, і пошук їх – це шлях довжиною в життя. Але, якщо ми хочемо жити краще, ніж зараз, треба починати йти. Треба зробити перший крок, адже, як стверджує східна мудрість – дорога в тисячу кроків починається з першого кроку. У цій статті автор  розповідає як свого часу її команда зробила ці перші кроки: «Наша робота стосувалася змін у нас самих у площині професійної діяльності, а саме володінням і експлуатацією бізнес-центрів. Можливо, наш досвід буде корисний і цікавий іншим компаніям».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Г. Сіукаєва, Бізнес Школа КРОК

MBA, MSc, викладач Бізнес Школи КРОК

Посилання

Аналіз ринків офісної нерухомості. Електронний ресурс. Режим доступу: http://www.marketing.net.ua/view_subsects.php?num=56

Рогач О. Cвітова фінансова криза: хронологія розгортання та реакції урядів країн. – Рогач О. І. – Вісник Київського національного університету імені тараса Шевченка – 2009. – №37 – с. 35-39.

Гараедаги Дж. Системное мышление. Как управлять хаосом и сложными процессами. Платформа для моделирования архитектуры бизнеса. – Минск: Гревцов Букс, 2010. – 480 с.

Акофф Р. Искусство решения проблем. - М.: Мир, 1982. – 224 с.

Акофф Р., Эмери Ф. О целеустремлённых системах. – Перевод с английского: Г. Б. Рубальский, под редакцией И. А. Ушакова. –М., 1974. // Електронний ресурс. Режим доступу: URL: https://gtmarket.ru/library/basis/7083.

Фитц-енц Як. Рентабельность инвестиций в персонал. Измерение экономической ценности персонала. – М.: Вершина, 2006. – 320 стр.

Фишер С., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика. Пер. с англ. изд. – М.: Дело ЛТД, 1995. – 864 с.

Каплан Р., Нортон Д. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию. – Москва: ЗАО «Олимп-Пресс», 2003. – 214 с.

Форд Г. Моя жизнь. Мои достижения. – М.: АСТ, 2016. – 352 с.

Святе Письмо Старого та Нового Завіту. Видавництво отців Василіан «Місіонер», 2005.

Downloads

Опубліковано

2019-01-14

Як цитувати

Сіукаєва, О. Г. (2019). Шлях змін або історія реорганізації однієї компанії. Вчені записки Університету «КРОК», (2 (50), 96–114. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-50-96-114

Номер

Розділ

Розділ 2. Інноваційна діяльність