Особливості ресторанного маркетингу в Україні

Автор(и)

  • C. П. Гаврилюк Університет економіки та права «КРОК»

DOI:

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-175-183

Ключові слова:

ресторанне господарство, ресторанний маркетинг, послуга ресторанного господарства, особливості ресторанного маркетингу, елементи комплексу маркетингу

Анотація

У статті проаналізовано результати діяльності закладів ресторанного господарства України. Досліджено особливості ресторанного маркетингу. Здійснено теоретичний огляд поглядів науковців. Розвинуто підходи щодо формування комплексу маркетингу, що дозволило обґрунтувати його оптимальну структуру для ресторанного господарства. Запропонована модель комплексу маркетингу з модифікованою конфігурацією «5Р + 1С».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

C. П. Гаврилюк, Університет економіки та права «КРОК»

кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму

Посилання

Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств / Л. В. Балабанова. – К. : Професіонал, 2006. – 330 с.

Діяльність суб’єктів господарювання за 2015 р. : [стат. збірник]. – К. : ТОВ «Вид-во «Консультант», 2016. – 455 с.

Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов : [учебн. пособ. для студ. высш.учебн. завед.] / А. П. Дурович. – М. : Новое издание, 2005. – 632 с.

Жегус О. В. Особливості комплексу маркетингу підприємств ресторанного господарства / О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації : збірник наукових статей учасників VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (Полтава, 2 квітня 2015) / ПНПУ ім. В. Г. Короленка. – Полтава: ПНПУ, 2015. – С. 205-209.

Как выжить ресторану во время кризиса? – 2014. – 22 июля [Електронний ресурс] // Режим доступа : https://jv-kontakt.com/articles/ restorannyy-biznes-kak-vyzhit-vo-vremyakrizisa-/?sphrase_id =74629.

Полиенко М. А. Комплекс маркетинга [Електронний ресурс] // Marketopedia: онлайн энциклопедия маркетинга. – Режим доступу : http://marketopedia.ru/6-kompleks-marketinga.html

Ресторанный менеджмент : [бизнес-энциклопедия]. – Електронний ресурс]. – К. : ООО «Рынок Медиа», 2008-2009. – 675 с. – Режим доступу : www.handbooks. net.ua.

Тимошенко З. І. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу / [Тимошенко З. І., Мунін Г. Б., Дишлевий В. П.] – К. : Вид-во Європ. ун-ту. 2007. – 246 с.

Gilmore Audvej. Usłudi. Marketing i zarządzanie. – Warszawa: PWE, 2006. – 217 р.

Могильова А. Ю., Будашко В. О. / Особливості маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Серія: Економічні науки. – 2016. – Вип. 17. – Ч. 2. – С. 72-75.

Разорвин И. В., Лисечко Н. А. Формирование современной концепции маркетинга услуг // Вопросы управления. – 2009. – № 7. – С. 47-54.

Красовская Е. А. Специфика разработки комплекса маркетинга предприятий общественного питания / Е. А. Красовская, Ю. А. Пчелинцева // Вестник ОГУ. – 2004. – № 28. – С. 137-141.

Downloads

Опубліковано

2018-10-24

Як цитувати

Гаврилюк C. П. (2018). Особливості ресторанного маркетингу в Україні. Вчені записки Університету «КРОК», (48), 175–183. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-175-183

Номер

Розділ

Розділ 5 Менеджмент та економіка туризму