Маркетинг на ринку освітніх послуг
DOI:
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-49-169-179Ключові слова:
маркетинг, навчальний заклад, освіта, освітні послуги, платні освітні послуги, загальноосвітній навчальний закладАнотація
У статті розкрито сутність та особливості маркетингу на ринку освітніх послуг, охарактеризовано зміст та цілі маркетингових стратегій як необхідної складової управління навчальними закладами
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
![](http://snku.krok.edu.ua/public/journals/1/article_51_cover_uk_UA.png)
Downloads
Опубліковано
2018-11-01
Як цитувати
Гончарова, О. Г. (2018). Маркетинг на ринку освітніх послуг. Вчені записки Університету «КРОК», (49), 169–179. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-49-169-179
Номер
Розділ
Розділ 5 Менеджмент і маркетинг